Monday, December 10, 2007

Hey...you - yeah, you!

Hey, who's that dude in the red suit?


Holy Mother of Pearl - how long has it been?!? probably too long for some , not long enough for others.

I felt compelled to retreat for a while (esp. after a very odd person accused me of using my blog to try to communicate with them....yup, you just might consider lining your hat in tinfoil (not so) young person LOL I'm a little bit more direct than that - I would have tried my paper cup and string telephone first. Some people's children, I tell ya! Trouvez une vie. Nah, working for yourself is a tough gig, especially time wise. I've been putting in some long weeks but the payoff is amazing. It just doesn't leave a lot of free time for blogging.

My blog has been a nice little journal where I get to share a few things, here and there. Like how my cat never shuts up and seems to know when I'm on a conference call, on speaker-freakin' phone, no less. What a marroon! Or how K the elder dressed up in a red suit and beard and surprised 35 parishioners at our friend's church. Don't believe me? Check it outHere he is at Nancy's lovely little bit of winter wonderland - gotta love those square log houses!
For all you local yokels, yes that is Wayne singing away. Check out the little one in pink, staring up at Santa - isn't she priceless.
There were 3 new babies in church that day and K got to hold all of them, as they came up for their gifts. Our friend turned to me and said, I hope K knows that he's got a lifetime contract for this gig!". I figured that he would, judging by the laughter in the pews every time 'Santa' asked one of the kids what they wanted from him. He even got some of the adults up there. What a card. Of course he knows how to talk to kids - he sat at the children's table for family dinners until he was 28!

I got the chance to wish a dear friend "happy trails" as she headed off to her next adventure - and I got to hang out with some of dearest, old friends from Serv. Can. I tell ya, nobody parties the way these guys do. I had a blast, got a lot of love and got to give a lot of love back to some very special folks.

Then there was Halloween and my mighty, mighty spider's web

It was so scary that a unicorn/princess/mother didn't want to walk under it so her mother had to put the trick or treat bag near us for treats.

Nash wasn't too put out by all of this - life is good when you're a dog in the country

7 comments:

Sara said...

OMG...Oh My God...you're BACK!! I've been checking now and then. Lovely home. Wayne Rostad...too cool. Great Santa! John always talks about doing that, but so far it's just talk.
Good to hear the biz is going well. Life as an entrepreneur definitely has it's ups and downs.
Merry Christmas!

Bumbershootska said...

hee hee hee yupers - it took me long enough, eh? wayne just seems to have a permanent place in people's hearts and lives around here so it was no surprise that he put on a little show - when he got all the kids to sing "I believe in Santa Claus" and K poked his head around the corner into the church, the older people in the last pew jumped about a foot - it was priceless (until I thought that I'd have to perform CPR on them LOL)

merry Xmas to you and yours, too:)

Taz said...

Hey lady. Good to have you back. :D
Loving the spiders web and lucky you getting your own personal santa ;)

Bumbershootska said...

Taz!!! Hello :)
Santa has somehow transformed back into a grumpy old man again... just like Cinderella's pumpkin LOL (but I think I'll keep him anyways hee hee hee)

Taz said...

Wanna trade? I can offer a Welsh grumpy man LOL :D

Bumbershootska said...

If we could build a couple of crates, we could swap our grumps and check 'em out hee hee hee
I wonder what the duties and fees would be to import/export a pair of grumps?

Taz said...

Do you think we'd have to pay tax? Surely we've paid our grumpy dues with them enough over the years LOL